Portarkivet

Hej jag har inte varit så kreativ den här helgen som varit och har inte mycket att tillägga. Lyckligtvis har jag en eller två bilder på portar som jag sparat tills nu. Jag har fixat en biljett till NOLIA-mässan men vill inte gå dit ensam. Kanske ska fara dit i alla fall. Lär ju finnas en å annan monter för portar. Var god hör av dig om du vill gå på nolia med mig imorn typ.
Snart kommer min mamma. Cathrin heter hon och vi ska titta i mitt portalbum tillsammans sen ska vi kanske äta nåt. Här kommer bilderna från arkivet.




Jag har roligt åt en port i playwood.

folketshus
Porten till Folkets Hus i Umeå

1
Martin studerar ytligt en port medan Ubar ser på

Kommentarer
Postat av: Sabine

man ser verkligen genuin glädje i dig! Jag älskar ditt nya intresse och ska därför igen lägga upp en fin port @ me blogg 4 u.

Live long and prosper

2009-08-03 @ 09:29:27
URL: http://sabinequila.blogspot.com
Postat av: Anonym

DU ÄR EN PEDOFIL :)

2010-01-07 @ 02:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0