Bra dag idag.

Tack för alla uppmuntrande mail och kommentarer. Det är underbart med all kreativ respons känner jag. Jag har börjat klippa en spännande portfilm för youtube och portportalen nu men den blir nog inte färdig förens senare i veckan. IJust nu sitter jag och peppar inför alla spännande aktiviteter jag ska göra på min semester. Högst på listan står att besöka Garageport Experten i Umeå som öppnar sin utställning på Måndag. Jag är barnsligt spänd inför detta. På deras hemsida går att läsa:

GaragePortExperten i Umeå säljer och monterar garage- och industriportar till privatpersoner, företag, bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, butiker och industrier. I vår utställning på Förrådsvägen 22 i Umeå kan du se och testa garage- och industriportar från de ledande tillverkarna i Sverige och Europa. Förutom garageportar har vi även portöppnare, grindöppnare och diverse andra tillbehör i vårt sortiment.

Jag lovar att dokumäntera allt så att ni som av olika skäl inte kan närvara får ta del av av hela upplevelsen. Tills dess kan ni njuta av den här vackert blåmålade porten som min gode kamrat Karl stoltserar invid.

blå port
Lustigt upphöjd från golvet.


Kommentarer
Postat av: Heinz

Underbart att se en svävande port! Alldeles för sällan man ramlar över såna nu för tiden.



Utställningen låter riktigt spännande. Jag räknar med en utförlig rapport, då jag sannolikt själv inte kommer kunna närvara. Väntar f ö en rapport från portvännernas världskongress som borde dimpa ner i mailboxen inom kort.



Portliga hälsningar,

Heinz

2009-07-21 @ 16:43:52
Postat av: Heinz

PS. Jag hörde rykten om att det var några fräscha port-animationer på gång?

2009-07-21 @ 16:44:44
Postat av: Lucas Israelsson

Kan man vänta sig lite intervjuer från mässan? Lite om portnyheter och sådär.

2009-07-22 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0